Kanal İstanbul
KANAL İSTANBUL
BİR AFET RİSKİ OLAN 6306 SAYILI YASANIN BİR KENTSEL DÖNÜŞÜM YASASI GİBİ UYGULANMASINDAN DOLAYI İSTANBUL'UN MİMARİ ENVAaNTERİ YOK OLUYOR
İSTANBULUN ESKİ MİMARİSİ
YOK OLUYOR
MİLLİ MİMARİ ENVANTERİN KORUNMASI
GERÇEK BİR KENTSEL DÖNÜŞÜM AMACI VARSA KANAL İSTANBUL BİR FIRSAT OLARAK DEĞERLENDİRİLEBİLİR.
KENTSEL DÖNÜŞÜM
Kanal İstanbul Projesinin hakkında birçok siyasi tartışma da yer alıyor. Örneğin bir katar projesi olduğu vb. açıkçası ben bunun ne projesi olduğunu pek önemsemiyorum.
İSTANBUL’DA YOĞUNLAŞAN BİR NÜFUSUN YARATTIĞI RİSKLER
BİR KAÇ AÇIDAN RİSK TAŞIYOR
1.’Sİ DOĞAL AFETLER VE SALGIN HASTALIKLAR BAKIMINDAN
2.’Sİ SİYASİ DENGELER BAKIMINDAN.
FİYATLAR ARTACAK
Kanal İstanbul projesiyle birlikte bazı bölgelerde emlak ve arsa fiyatları da artacak.
4 İLÇEDEN GEÇECEK: BAŞAKŞEHİR’E DENİZ GELİYOR
Kanal İstanbul proje alanı, Arnavutköy (28,6 km), Küçükçekmece (7 km), Başakşehir (6,5 km) ve Avcılar (3,1 km) olmak üzere 4 ilçe sınırları içinden geçiyor. Bu ilçeler içinde bir tek Başakşehir’in denize kıyısı yokken proje tamamlanınca, Başakşehir’e de deniz yoluyla ulaşılabilecek.
[caption id="attachment_8083" align="alignleft" width="1024"] Küçükçekmece,Sazlıdere, Durusu koridoru Kanal İstanbul için en uygun güzergah olarak belirleniyor.[/caption]